Monday 17 November 2008

for a pessimist, i'm pretty optimistic.

(eller, who am i kidding?)

jag vet varken vem eller vad jag är nu för tiden. but, i guess that this is what they call growing up? och.. det är väl som man städar.. man måste stöka till det riktigt ordentligt för att det ska bli bra. liksom, think about it.. hur många ggr har du inte börjat städa och faktiskt gjort det värre än va det va när du började? men sen när man är klar.. så är det perfect, eller hur? gotta be bad before it gets good.

oh well.. jag har abstinens. och när man har abstinens, så jag gör man underliga saker. jag städade exempelvis hela vårt kök. ja. jag stod inte ut med skiten. så jag städade allt. så nu är det fint iaf. hm, undra om jag ska ta mig hemmåt snart kanske.. vi skulle nog till the crown. hm....... OH WELL.

2 comments:

hélen. said...

bunni where are you hiding?

sabina said...

jadu, in london maybe? :)