Monday 5 May 2008

well, this is an odd day.

för det första, vi kommer tjugo över 8 till skolan för att göra vår fina stadsplaneringsmodell (vi börjar egentligen tjugo i 10!) men det är bara bra... ska ju va typ klara imorgon liksom :S (inte för att vi kommer va det helt, men ändå)
sen hader vi design och då fortsatte vi ju automatiskt med modellen eftersom det är tillåtet av gunilla och man är ju inte dum i huvudet precis ^^
därefter lunch och sedan en aningen udda svensklektion som gick ut på att vi skulle diskutera inledningen på en bok (som jag förövrigt inte orkat öppna) i grupper medans sara (läraren) satt ute i korridoren och pratade med folk om vad de fick på nationella, den muntliga delen. (undra hur lärare tänker när dom säger; här diskutera så sitter jag här ute... :S) med en 90a i klassen så funkar det inte så jättebra :P det gick ut på att han slog en annan kille med boken och så höll dom på och alla andra bara pratade väldigt högljutt och jag typ satt bara där ^^

och va det back to work xD men just det innan svenskan så va det nån kille (el 2a i believe) som tycker att "nån av oss tjejer" skulle sätta oss bredvid honom :S det gjorde vi inte o han blev lite ledsen men what the f ^^
aniiways.. gjorde modellen från 13.10 (då vi slutade skolan) till 15.50 :S (vågade inte stanna länge.. hade kanske blivit utslängd av vår fina vaktmästare som vill hem då, i mean what's up with him :S

sen stack vi iaf int till stan :) och bussen va knöckfull så vi gick.. inte så långt.. träffade några "fina" killar som typ gick in i oss och bara "hej, fan va ni är snygga" och sen bara fortsatte på andra hållet xD hahaha lagom roligt! aniways.. vi sa tack o skrattade åt dom.. säger som elin, det är något med våren som gör folk lite galna x) (men det är väl kanske bra det)
sen åt vi och åkte hem :)

kom hem lite i sex, hlav 7 låg jag däckad i min väldigt så sköna säng och vaknade för typ en knapp timme sen skulle jag tro (med lite feber) :S :) (lagom bra när vi har så helvets mkt att göra!)
men nu sitter jag iaf på msn och det är mkt trevligt :) och äter gör jag också för den delen :P

goodnight<3

No comments: