Sunday 11 May 2008

are you having a good time sweetheart?

så det här va ju lagom lyckat... från ett krig till ett annat. just great. (precis vad jag behövde)
rätt nöjd med att sitta här och göra ingenting faktiskt... jag vill inte sova för jag orkar inte det, dessutom så är jag pigg och har för mkt att tänka på så sova är inte vidare aktuellt :)

och vet ni vad, jag tycker synd om hélen o hennes familj :( jobbigt läge.
vafan är det för fel på folk idag?? känns lönt att tända eld på bilar va? :S just fuck off will you?
jag blir så irriterad o frustrerad på alla världens idioter :S jag vill bara slå på något/någon! GAAAAHH!!

och btw, tack för dagens diss... (ja, jag hörde det...)
and you know what? skiter fullständigt i allt nu. det ger mig inget längre. jag orkar inte. just, fuck it.

2 comments:

Elin said...

do you meen the one by the person när du satt framför mig och denne stod en bit bort med en annan person o den första personen skällde på mig för en sak o sen sa en sak till den andra personen o kramade den personen, o jag gav dig en speciell blick när den första personen sa saken till den andra personen?

hélen. said...

i'm lucky to have you<3