Saturday 24 May 2008

"vill inte säga det, men vad va det jag sa?"

jag orkar inte skriva hela grejen igen... så df kopierar jag förklaringen till joacim om sjukhusvistelsen igår.. det tog precis 5 timmar från det att jag lämnade camilla tills jag kom tillbaka :S palla sitta på sjukhuset själv säger jag bara!!
(kul är att sjuksyster än en gång sa "men det är ingenting, inget fel")

- · sαbίηα ·· . (L) . bristol. (fucking jävla finger) - ? säger:
först va jag på vårdcentralen.. och han sa att han inte trodde det va något men eftersom jag är högerhänt o det är högerhand så ville han röntga det.. så jag fick en tid 19.05 på mas
- · sαbίηα ·· . (L) . bristol. (fucking jävla finger) - ? säger:
så röntgade dom det
- · sαbίηα ·· . (L) . bristol. (fucking jävla finger) - ? säger:
och jag fick vänta skiiiit länge
- · sαbίηα ·· . (L) . bristol. (fucking jävla finger) - ? säger:
typ alla hann gå innan jag fick svar :S
- · sαbίηα ·· . (L) . bristol. (fucking jävla finger) - ? säger:
och så kom hon ut typ halv tio eller nåt
- · sαbίηα ·· . (L) . bristol. (fucking jävla finger) - ? säger:
o så fick jag ett brev o skulle gå till ortopedakuten
- · sαbίηα ·· . (L) . bristol. (fucking jävla finger) - ? säger:
och så läste jag
- · sαbίηα ·· . (L) . bristol. (fucking jävla finger) - ? säger:
och det stod typ "misstanke om dislocerad fraktur........."
- · sαbίηα ·· . (L) . bristol. (fucking jävla finger) - ? säger:
så satte jag mig o väntade på akuten
- · sαbίηα ·· . (L) . bristol. (fucking jävla finger) - ? säger:
blev insläpp typ en timme senare
- · sαbίηα ·· . (L) . bristol. (fucking jävla finger) - ? säger:
och sen satt ajg inne på rummet typ 30 min
- · sαbίηα ·· . (L) . bristol. (fucking jävla finger) - ? säger:
och så kom doktorn o sa.. att det va en spricka i fingret som läker av sig självt
- · sαbίηα ·· . (L) . bristol. (fucking jävla finger) - ? säger:
och då fick jag åka hem

allt detta för att få veta att det går över själv efter ett tag?? orka! hahaaha...
och vet ni vad som mer är orka? att dom STEJKAR, ASSÅ GUUUD! tar sån tid då ju :S
jaja.. kan ju ta förklaringen på hur det gick till också när vi ändå är igång :)

- · sαbίηα ·· . (L) . bristol. (fucking jävla finger) - ? säger:
ja.. asså där i träverkstaden så finns det en sån metalllåda på väggen
- · sαbίηα ·· . (L) . bristol. (fucking jävla finger) - ? säger:
och dörrhandtaget och den lådan möts så fint innan dörren stängs... så jag bara stängde igen dörren utan att veta vad som skulle komma att hända :/
- · sαbίηα ·· . (L) . bristol. (fucking jävla finger) - ? säger:
:P
- · sαbίηα ·· . (L) . bristol. (fucking jävla finger) - ? säger:
:(

ps. måste bara säga, han röntgen-killen va lite rolig.. för han va lite så eh, vet inte.. han bara vilket finger är det? jag bara, långfingret.. så sista bilden så ville han ha bara på den. så sa han, "ja.. hehe.. då måste jag be dig att göra såhär (så typ håller han upp fingret och skrattar lite sådär osäkert)" .. såå jävla kul :P

puss! <3

No comments: