Wednesday 14 May 2008

i don't mind if you don't mind.

cuz i don't shine if you don't shine.
ok? :)

jaha.. så idag har känts som att det varit två dagar :S i samma dag liksom, lite odd...'
har iaf hittat skor (för bal o student (samma par)) och min fina batong.. jag menar väska :D haha.. i liiike<3
fast har lite saker kvar att köpa så det ska också göras snarast!
ze liiist:
  • GRILLCHIPS (eh, i neeed to have!!)
  • sidenband (1 m på pandurdo för 11:- gooodie :D (till att dölja mindre fina armband))
  • stumpbyxor (hudfärgade, lycka till sabina!)
  • sjal (men frågan är om jag behöver det :S)
  • kofta typ eller nåt (att ha till studenten)
  • halsband från Pilgrim :)

idag har jag köpt lite från H&M också.... blev lite knepigt då internet bestämde sig för att stängas av när jag skulle slutföra.. lite sturl om det gick fram eller inte.. men jag bestämde mig för att testa igen (o ringa om det blev dubbelt) så fick lite kläder som kommer nästa vecka :D hihihi...

aniiways.. jag ska nog skriva mer imorgon eller nåt.. är lite tom o skallen :P

No comments: