Thursday 1 May 2008

btw.

alla ni som umgås med mig, ni bör kanske börja fundera på om det är så, vad ska man säga... hälsosamt? och det finns en seriös anledning till varför jag säger detta... och jag ska tala om den för er alldeles strax.

back.
so here it goes...
jag låg på elins soffa igår, va bra sådär allmänt seg som bara jag kan va ^^ haha.. tuff dag i skolan, till mitt försvar xD men aniiiways...
så håller jag på att typ somna in och då får jag alltid drömliknande bilder i huvudet eller hur man ska förklara det... och ja, än sålänge nothing odd, right? men vad som utspelades i mitt huvud är ju sick om något. i tell you.

jag ser ett gäng fåglar/ankor/gäss som går runt på gatan (än inget skumt, visst?) och där går dom liksom. och så kommer det en buss.. och dessa varelser (blandning mellan typ gäss, duvor och vita ankor) går, helt lungt framför bussen.. går o går.. sen kör bussen snabbare och två hoppar åt sidan de andra två hamnar under bussen ("hejdå, ha ett trevligt liv" eller?) .. (vinkeln ändras som typ en kamera som flyttar på sig) och nu ser jag in lite framför/från sidan av dessa djur... den ena ligger under tror jag eller så har jag redan gått och han vita kommer ut från under bussen och HOPPAR (seriöst!?!?!?) på ett ben (eller vad man nu kallar det) med den andra foten (eller ja, vad det nu är) pekandes rakt ut framför sig!

och så va det över på ett ögonblick. det roliga är att jag inte sov och hörde allt runt om mig. och när jag öppnade ögonen o sa detta till elin så skrattade hon åt mig, but i don't blame her.
:S:S:S

frågan är då; WTF!?!??!

klapp klapp på min fina hjärna o dennes påhitt säger jag bara :) don't you?
tal om att säga upp vänskapen/bekantskapen? or?
eller blev det kanske motsatt effekt? :D:D<3

puss & sov gott!

3 comments:

Camilla said...

klapp klapp på dig. :P men älskar dig iaf <3 (fnissfniss)

hélen. said...

tänkte du det när jag låg bredvid dig?:P

Anonymous said...

keyword google ranking seo advice backlinks backlink watch