Saturday 31 May 2008

fick nyss en sån där, ehm, uppgiven känsla.

den liksom bara kom, bara så där. från ingenstans.
jag menar... wtf :S
allt bara slog mig. inget kommer va som nu. nånsin. hallå?
till hösten kommer alla köra sitt eget race, frankrike, jobba, kompisar, nya skolor o gud vet vad. men jag då?
asså.. vaddå ångest? ingen mer trygghet med skola som man haft i typ 12 år. ingen mer äcklig skolmat. inga mer lektioner. ingen mer klass med irriterande killar som bara leker runt. inget.. inget... aaaH! :
sen hjälper det inte att jag inte vet vad jag vill längre.. wtf. JAG ORKAR INTE!
går det bra om jag gräver ner mig nånstans? :)

(vet också att jag inte kommer få som jag vill när jag verkligen kommer vilja det. så varför bry sig? :S)

2 comments:

Cilla said...

Men BINI ^^ du o jag ska ha skit skoj ju, vi ska göra lalt som elin o camilla hade velat ;) så att de blir avundsjuka ;) eller hur? haha för vi får absolut inte tappa kontakten, dessutom har camillas mamma lovat att vi får komma o kolla på fotbollen ^^ LOOOVES YOU!

sabina said...

didn't really go that way, did it? puss älskling<3