Tuesday 15 April 2008

sincerely yours.

där ser man. dissad, igen.
gud, det här känns bekant. men oj, det är ju så det har varit hela tiden.
svär på att typ ingen skulle bry sig om jag bara stängde av allt. bort med telefonen. bort med datorn (ingen msn och ingen bdb). går inte till skolan under denna vecka och eh.. skiter i fotbollen.
i can to that. i can live with that, can you??
jag ska skriva ett brev, den som vill läsa får läsa. jag skriver bara ett. det ska förstöras.
sen vad du gör med informationen är upp till dig, kravet är bara att du inte säger något om det till någon. klarar du det?
hejdå.

what will it take to make,
you understand that i...
i'm not lying when i say, i need you.

2 comments:

Camilla said...

Hej snutt. Ville bara säga det. Puss <3

Elin said...

jag kan inte hjälpa att känna att stora delar av det där va till mig.