Saturday 5 April 2008

down to deep, count me out

(inte för att titeln har något med det jag vill säga att göra)

så sitter man här, totaldissad av en (whatever).. oh, well what to do, what to do?
mja.. jag ska väl göra mitt fula svenskatal som vi fått typ en vecka på oss att göra, kul, skitkul. bajs på det. sen vet jag inte.. jag får väl typ göra mitt mönster eftersom vi ska visa upp hur långt vi kommit på måndag.. :S palla?
tur att man har musik, ny musik in fact :) .. Early to Bed (mkt bra förband till Neverstore i torsdags)
på tal om Neverstore, finns det bättre liveband? NEJ! <33


i loved it <3


(men men, nu ska jag jobba röven av mig för att få en sunkdag imorgon med gott samvete :) och btw, nån som ska se Arsenal-Liverpool? Can i come? ^^ )
ps. verkar som att titeln på något sätt ändå kunde kopplas till inlägget på något sätt, där ser man.

No comments: