Sunday 27 April 2008

just a word you know.

whaatthefuckdoyouwantmetodo!??
skita i att svara på inlägg?
få denne sur på mig för att du är sur på personen i fråga?
jag skiter i att du kanske inte vill att jag skriver detta här men jag bryr mig inte, för jag tycker inte att jag gjort något fel. och vi skulle snackat i fredags, men jag fanns ju inte för dig då. så w.e. ... vill du att jag ska bara stänga av allt, gräva ner mig nånstans och försvinna från jordens yta så fine. i'll do that. för vet du va? jag orkar inte mer. jag har en jävla massa annat att tänka på. far more bigger than this. i am sorry, men det är så det är..
och nä, jag tänker inte höra av mig till dig för det är sur så det är du som får söka upp mig för när jag försökte i fredags så fanns jag ju som sagt inte för dig, totaliggad är nog ordet. tack. det är precis så man ska göra för att få mig att må ännu bättre (hej, känner du sarkasmen spruta ur datorskärmen?).

(MAAAHAHA, J-M ska sätta igång sin webcam :S aaaaahahahah xDxDxD)

anyways (har märkt att jag använder det ordet mkt), jag bestämmer inte vad andra ska skriva.. do i????

-


OH MY FUCKING GHAAAAAAAAAAAD!! HAN ÄR RIKTIGT JÄVLA SNYGG :O:O aaaahaha <3

(jag tar tillbaka allt jag sagt om den "franskabaguetten", daaaaamn!)


ohgod,ohgod,ohgod!! (visst detta är webcam o allt sånt, men shiiit! ni såg inte, maaah, i am happy!)

ps. för den som inte fattade, detta inlägg handlar om två helt olika saker!

1 comment:

Camilla said...

Men vilken pudding! <3