Sunday 27 April 2008

fuck it.

fy i helvete vad jag verkligen ogillar vissa människor. seriöst.
nu är det så att jag egentligen vill skriva värsta inlägget men asså, känns som om vissa kan ta åt sig så och vet inte riktigt om det skulle va meningen då :S

(eh du förresten camilla, asså.. det där snöre-från-avokado-nät-påse-sak-armbandet, eehm.. den stoppade blodet i armen igen xD men men.. jag ska lösa det på nåt sätt, vill inte ta bort den<3)

anyways.. mysig kväll med två bra filmer "Love and Other Disasters" och "She's the Man" (oh, looord!) och innan dess så samlades vi alla ärtor för att se b'ham - l'pool :) my lovely little dude scored ^^<3>
(tilläggas ska då att jag snackar om Sebastian och ja, jag är en röd poolare :P och sist jag kollade så spelade inte den killen i liverpool ^^)
och jag måste erkänna.. jag lämnade min halsduk hemma.. för att jag i hemlighet hejade lite väl mkt på birmingham (dvs. sebastian) och jag hade bara med the dino för att köra på number 7 ftw! ^^ (jag vet, klapp klapp på mig)

iaf, jag tänker skita i allt nu. jag tänker köra på fuck it för annars så får man aldrig göra något, och jag vet inte.. jag vill bara härifrån. tack o hej liksom. dra i väg någonstans bara, öppet hus nånstans? :)
hejdå & sov gott.

3 comments:

Camilla said...

Aw, du får nog ta och göra dig av med det snart, du kan få ett annat...Det känns ju inte helt tryggt måste jag säga!

Elin said...

jag vet inte om jag hade kallat det i hemlighet riktigt men du får kalladet vad du vill

sabina said...

jo, visst i hemlighet.. det sa du ju tom igår själv så :S