Thursday 17 April 2008

cut it.

ok, så jag vet. jag är dåligt på att tala om vad jag känner och vad som är fel. men förlåt. jag vet inte vad jag ska säga mer. förlåt.
ok, så, jag vet att ni inte mår bra av att jag inte mår bra.. men jag vet inte.. jag har alltid funkat så.. för man präglas av sitt förflutna.. jag hade ingen att prata med så där seriöst under den tiden man förmodligen mest behöver någon annan; högstadiet. så jag höll det för mig.. och det har jag gjort innan också... men då har det varit små saker.. och ja.. det är svårt, att bara säga precis allt som är fel.. för vad hjälper det egentligen? det kan ju inte direkt bli ogjort eller nåt :S .. och sen är det ju så.. hur jag än gör nu så förlorar jag på det, jag kommer få skuldkänslor hur jag än gör..i'm fucked up, men det kan jag leva med... at least i like to think so.

men vad ger någon rätt att få mig att må ännu sämre? tack. tack så mkt. blev riktigt glad.
jag tror att den som vill veta är better off not knowing. helt allvar. men, ok.. är du ärta o vill veta, så kommentera något och så ska du få, när jag känner att tiden är inne.. när jag lagt en del bakom mig (säger jag och mer än ett år har redan gått, men ändå)
det är så mkt. och jag är verkligen ledsen över att ni mår dåligt, det får mig att må ännu sämre. och allt är bara bajs. fuck it.
jag ska fortsätta med "brevet".
hejdå.

1 comment:

Cilla said...

Du vet att vi är här för dig. Alla ärtorna är lite bajs just nu men vi har varandra och man får vara lite ego allt, men man måste ge lite ändå för annars kommer vi ge upp att föröka för just nu känns det som om jag eller tror de andra oxå känner så. att vi vet inte vad vi ska göra, helt blankt vet inte vad som kan få dig att må bättre. JAg är den som behöver prata av mig, skriva av mig för allt kan man inet säga och alla tröttnar på en. men bätter det för att vi är här för varandra. man behöver inte säga mycket men man behöver kanske snacka måste ju inte vara just om det stora problemet men kan vara om ett mindre så man kan lätta lite på axlarna.... PUss löööövs you loooot!!!