Sunday 4 January 2009

lagom frustrerad.

2008 var ett väldigt underligt år. full av.. jag vet inte, mest skit om jag ska va ärlig. ser fram emot ett år med samma saker, funny (y)
jag vet inte, asså.. jag försöker komma på vad som gjort att jag är en personen jag är.. lycka till säger jag bara... the thing is att jag inte är en ytlig person, jag ser inte meingen med att skapa ytliga kontakter utan jag connectar på det djupa planet direkt, känns mer relaxed. frågade mig inte vad jag menar med detta eller vad det innebär.. x) bara så jag kan förklara det för tillfället.
i guess that is why jag har svårt för nya människor :S även om jag älskar att träffa nytt folk så ja.. jag vet inte x) JAG ORKAR INTE FÖRKLARA, VET INTE ENS VARFÖR JAG SKRIVER DETTA LALALALALALAAAAAA... HEJDÅ :D<3

No comments: