Saturday 10 January 2009

for so long i’ve had to bite my tongue, but what’s the point if the feeling's gone?

jag ska vara 100% ärlig. och har du invändningar just hear me out och leave your footprint as a comment eller nåt, du gör som du vill. för det tänker jag göra.
först o främst, bara av att vara i malmö gör att jag mår rätt dåligt, sen att vara runt folk som låtsas som ingenting gör det inte bättre. jag vet att jag inte vill vara här. jag lever hellre på gatan än kommer tillbaka hit, för det dåliga väger över. ta inte illa upp. det finns massa bra människor som jag inte vill förlora här. men nångång måste man tänka på sig själv och mår du inte själv bra så vad är det då värt att umgås med folk som gör det, menar, man vill ju inte dra ned stämningen. ja. jag mår piss. för den som inte märkt det. men, london makes me forget det lite. och jag tål skit. jag har tagit skit hela mitt liv så om du beter dig som en ass mot mig så varsågod. dock är det INTE jag som maintainar din plats i mitt hjärta, know that. och once tainted så krävs det mkt för att ta bort det. ja.
anyways, jag vet att det är bara massa kladd o ord men jag kan inte riktigt få ut det ja vill, så varsågod misstolka/tolka hur mkt du vill, jag får väl skylla mig själv lite som ens publicerar detta. och, jag vet att det aldrig kommer bli detsamma, när kommer du inse det? och, det där med att glida isär... det är redan igång... anyways, ha det bra
ps. det som är värst är att folk bara ignorerar en. vill du inte ha med mig att göra SÄG DET DÅ FFS. jag blir så arg på sånt.

No comments: