Thursday 1 January 2009

and i want it so bad, i'd shoot the sunshine into my veins.

ffs. det är så messed, u have no idea.
oh hell yes.
igår va bra! mer än bra! me lajk :D
imorgon kommer också bli bra..
trodde jag, ja...
vafan. kan folk bara sluta tala i koder o säga som det är. vafan står på egentligen? what the hell is going on on this planet we once oh so proudly call the earth?
(hej, hycklare numbero uno här, jag vet.. men iaf!)
hm.. om man ska lita på internet så har en solicitor ringt mig idag.. (en advokat).. what thEE?? hm. i have no freaking clue och är lagom vettskrämd. de svarade inte idag på numret när jag ringde tillbaka. så jag ska ringa imrogon igen.
vet inte alls vad det kan handla om. modellandet? affären som jag jobbade i typ 4 dagar? rummet? hm.. gud låt det inte va något specillet. jag dör om det är det. jag svär. flyttar till sverige isf. för jag.. jag.. jag vet inte.. jag åker till sthlm.
åh. jag ger upp. orka detta.

No comments: