Sunday 2 March 2008

this doesn't mean anything, ok..?

i hate this. but, i don't know what this is... och det stör mig. vet ni vad som mer stör mig? att man skriver så mkt engelska i svenskan, eller asså, inte stör mig, men det är lite jag vet inte.. jag ska sluta... haha

mitt huvud är inte det bästa på att hålla reda på tankar o ja, typ bara tar tanken lite som den kommer o går den inte att avsluta så too bad liksom. men men...

MYGOD! jag har fortfarande inte gjort läxorna, men can you blame me? det är inte världens roligaste precis... jag känner inte riktigt för att ge respons och typ såga en ful debattartikel som någon skrivit :/ aaah

nä, men duschen, läxan o sängen är det som gäller nu :)

"I smile a lot. And people smile back. It’s contagious, like a lovely sort of gonorrhea."

No comments: