Saturday 8 March 2008

och så har den rullat igång...

helveteshelgen alltså.

igår så skrevs det på projektrapporten. eller ja.. den rättades till. och nu är den inskickad o allt, 49 sidor :) (long way dit..)
innan på dagen så har man typ haft historia där vi snackade om att svenskar hade mycket sex osv. och allt annat som va typiskt svensk :P
sen vet jag inte riktigt va vi gjorde.. jo, design. vi ska arbeta med textilamönster. tema natur :) woho! (jag vet redan va jag ska göra :D)
därefter så va det projektarbete för hela slanten. photoshop och flash va vad som behövdes ^^ och det funkade bra... tills klockan blev 15.50 och "vaktmästaren" kastade ut en. "ut, ut, ut nu... skynda på!" - jesus, jag kan inte jobba snabbare än datorn när den hängt sig. fu.
lagom pissed va man när man gick :) (speciellt eftersom den fula sista knappen i presentationen satte sig på alla sidor och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. men jag ska komma kl 7.00 och se om han är där för att öppna, han sa ju att jag kunde komma då... (note that skolan aldrig öppnar dörrarna innan 07.20 :@, i know))
vägen hem va ju inte mkt bättre... kort och gott, jag hatar taxi skåne :) eller vem fan det nu är som bestämmer. "hej, jag vet att du har bokat, men vi glömde att skicka iväg den till sig så nu tänker vi inte göra det även om du har väntat i över en timme i kylan på taxin. välkommen åter" - my ass!

nudå, lördag och allt. jo, vi har svenska (dock inte så jättemkt), att skriva om två material (jag har akustikplatta och glas) samt förbereda en redovisning till detta (med medtagna materialprover) och redovisa projektarbetet.. allt till på måndag! men det tar inte slut där.. neeejdå.. vi har hemuppgiften (istället för prov så nu kan ju gissa hur lätt den är) i stadsplanering också. aaaah! till på tisdag.

snälla, skjut mig långsamt!

No comments: