Tuesday 4 March 2008

doing the love

jag tänker inte hänga ut honom. men wtf!?!!
det va ASROLIGT, eller jaa.. jag vet inte... jag dog iaf av skratt och då borde det ju varit roligt, eller? aaaaaaaaaaahahahhahaha!
jag tror att jag dör, he is très desperat! and it's killing me how funny it is. gud va elak jag är. nä, men jag känner nog inget.. gör jag det så är det liksom bara för att "ha någon".. men jag vet inte..
grejen är ju liksom att vi inte träffats mer än under det dygnet, det va trevligt och allt, men kom igen. men nu ska jag inte snacka. får se vad som kommer i min väg i framtiden :)

don't really like this day annars... stupid letter.

MEN! aaaaaaaaaaaaaaah :D:D:D:D:D skins is the shiiiiit!! titta på det. (dvs ladda ner det... :P just kiddin')

ÅH, jag vill att det ska va vår nu, jag vill ha hösten överstökad. jag vet inte vad som väntar under den tiden så jag vill inte tänka på det.
jag vill ha vår. jag vill ha ansökt till det i Bristol. jag vill att den terminen ska va nu, jag vill att detta året ska gå snabbt! ååh, i love it (inte för att jag nånsin varit där, men guuuud!)

anyways... jag måste sova så, puss!
(och bara så ni vet så är dagens ord: QUOI!?!)

ps. kolla bristol filmen nedan<3

No comments: