Saturday 15 August 2009

please understand, this isnt just goodbye, this is i cant stand you.

i think i give quite alot.
och therefore förväntar mig lika mkt tillbaka. men får inte det längre.
aja, då är det väl bara att move along. next page. man kanske hittar tillbaka och det är fine :)

anyhow, jag har bestämt mig, även om jag inte får.. så ska jag göra en tattoo. ska göra det på det finaste stället någonsin. smart där. oh well, it's a bloody sexy place to have one on så jag skiter i att det kommer göra apont! :D

sista helgen i augusti så får man kanske besök också, spännande, spännande!
boka inte än dock mickan, gör det på måndag när jag snackat ordentligt o vet hur livet ser ut om 2 veckor, ok? ^^ mkt nu med hus and what not.
iiiih <3 fun fun fun!! första besöket man får (om man inte räknar min pappa, men han bodde bara en dag hos mig i london, sen bodde han hos kompisar. trångt lol.)

(åååh, nu saknar jag london)

No comments: