Monday 17 August 2009

stroblight.

jag hatar visdomständer. jag hatar hjärnskakning.
halva mitt huvud består typ av en bula också, och jag som först trodde jag inte slog huvet i golvet. jotjena. sen.... tror ni inte jag sovit fel också? jomenvisst, pain in the neck ftw.
aousch. hahahaha och inte nog med det så är jag förkyld (read har swine flu, hahaha)
och mensvärk såklart. great!
äsch som jag brukar säga.. "äh skitsamma, vem bryr sig?" eller "jag lever, så varför klaga?" (även om det ibland är nice att klaga)

usch.. vet inte hur mkt mitt bagage väger. det är jobbigt. 20kg + 8kg.. sen vet jag inte om jag måste ha min laptop i väskan också. för kan nog inte gå med 3 väskor, laptop, handväska och handbagage. hm.. jag måste va fantasiful också. och skriva roligheter.

jag sitter och funderar på hur par tar farväl till varann, när den ena ska iväg... vet jättemånga som tar helt lång tid på sig så man hinner inse vad som händer o man blir asledsen. i dont like that, bäst är everyday metoden.. liksom dont make a big deal of it och säg hejdå som man brukar normalt. det är lättast så. i think? eller vad tycker ni?

nej vad sägs om frukost.... puss

No comments: