Sunday 3 May 2009

you've never really had the feeling, have you?

kan nog aldrig beskriva den. den bara finns där och ger absolut lycka, och den människan som nångång försöker ta det ifrån mig. well, that's low. och personen kommer nog bara ta sig själv ifrån mig, och ja.. (if that makes sense?)
that's the thing, never ever make me do something i don't wanna do at that time and place. liksom, tvinga mig inte till något för det kommer bara enda up med att du stöter mig ifrån dig. i need to do things for myself. because i want to. not because everyone else think so. get me?
så trött på folk som vill få mig att må dåligt så att de kan må bra för stunden. wtf är det liksom?

och nej, nu har jag bestämt mig. inget mer chatt. wanna talk to me? well då är det skype eller röst saken på msn som gäller. för jag är trött på att skriva. kommer bara skriva i min blogg o typ kommentarer, inlägg o sånt liknande :) vi hörs! (och då menar jag HÖRS)

1 comment:

Camilla said...

Nu känns det ju i alla fall som rätt tillfälle att säga "jag fattar vinken".