Sunday 31 May 2009

payin' in naivety.

hm.. jag blir knäpp när foolk säger en tid o inte kan hålla den. jag mår så dåligt o målar upp alla möjliga senarion. god it sucks. grejen är inte att jag måste veta vad människan är hela tiden o vad exakt den gör. men liksom... i need to know that ppl i care about are ok. och när de inte svarar på sms, gissa hur hyperspänd jag är då va?? guuud det är inte roligt. usch, that fact that i care so much about folk kommer ta död på mig en vacker dag.

anyhow, idag, så har man städat, suttit på balkongen o druckit kall öl (alone) och sen gick vi ut på stan och köpte glass o träffade lite folk. herregud va folk det va på piccadilly gardens btw.
kom hem, yey, utslag igen. god i just love my body. i just love it. ännu mer älskar jag att inte veta vad det är som orsakar utslagen. (do u feel the sarcasm bounce of your screen?)
nä, men om man ska ta o äta igen då?? (gud, hur mkt har inte jag ätit idag :S)

(babes, b hm soon!)

No comments: