Friday 27 March 2009

ja, jag lyssnar på darin.

(just nu iaf.)
this personal statement thingy is stupid. dunno what to write.
så trött jag är. jag vill ha ett jobb. CP.
haha.. eh.. jag kallade en viss någon här för cp igår. o han bara vad är det? för man kan ju inte riktigt säga det på engelska. haha. o så visade jag det riktiga ordet på wikipedia. han bara omg that's bad, not nice! hehe.. nää jag vet ^^

btw, på tal om inget.. jag fattar inte folk som gör mellanrum mellan ord o frågetecken/utropstecken. menar, för det första så är det fult för det andra så ser det helt cp ut o det är inte rätt. kom igen. vi gör väl inte mellanrum mellan ett ord o en punkt? nä. tänkte väl det. herregud. lite ed på det faktiskt.

ååh, jag vill flytta nu. HUS. MÅLA. KÖPA MÖBLER. INREDA. woohooooo!! :D
nä, personal statement va det, ja. jag ska. bara kollar på husprogram o blir så sugen. haha.

puss.

No comments: