Friday 27 March 2009

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö.

så nu får jag alltså jobseekers allowence. bra, bra.
nu ska vi bara ha ett jobb också.
och fan ta reda på vad detta är. jag va nära på att förlora det igår. eller förlorade jag det? nej? ja? jag vet inte.
anyhow... måste bara säga, vafan är det med porr? jag fattar inte hur folk blir upphettsade av det. (hej, min hjärna är bra på att separera saker!)
well well.. jag ska städa. ser fan ut som ett bombnedslag. måste måste måste innan jag blir galen.
(scouting for girls på tv, woho!)
jag vet inte. jag måste. eh. äta. FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD.

MY GOD, IM ALL OVER THE PLACE.

to do list for today:
- finish personal statement for ucas.

- send in application to ucas.
- eat.
- apply for jobs online or in town, not decided yet.
- tidy and wash up.
- and oh yeah. SHOWER AND SHAVE. haha ^^

xx

No comments: