Thursday 24 July 2008

nu ska du fa nat att lasa markus :)

(och alla andra ocksa for den delen...)
dock suger det att man inte har vara sista bokstaver men wtf liksom...
just nu sitter jag i ett rum med 2 fransmann och en kines o dom sjunger dalig musik som gar pa tv:n hahaha.. jag tror jag dor!
dock lite score pa att vi fatt gratis boende ratt mkt nu, forst pa irland, sen hos sakerhetsvakten i paris o nu har i lyon hos vara kompisar.. way nice! xD
fatta att den har staden ar saaaaaa fin! my god :O
haha.. aniways.. har feber inte kul o saknar en massa.. och jag vill till barcelona nu men vi sticker imorgon :) hahaha way nice! aker nog darifran pa sondag.. o sa ar det bara en vecka kvar :O way odd! :S

kom hit alla manniskor som man saknar? yes? haha.. elin duschar o har lamnat mig sjalv.... mean xP

pusssssss

2 comments:

Camilla said...

Fining, saknar er en massa och älskar er en massa as well!! Pappa råkar ha lagt märke till min telefonräkning, hence att jag bara smsar Elin eftersom det = minibudget. :P Hoppas hon vidarebefodrar viktiga saker som kärlek och pussar till dig. :) Hoppas ni har det fantastiskt! Pussar och kärlek <3<3<3<3

sabina said...

haha it's ok :) haha.. (kul att svarar på detta nu xD mihi!) men puss på dig<3