Wednesday 30 July 2008

effin' great.

för tillfället så vill jag bara krypa ihop som en gråsugga, lägga mig i ett hörn o låta det gråa smälta in i tillvaron.. aka inte existera för andra :)
orkar inte göra något och jag vet inte.. låt tiden gå snabbt så jag kan få försvinna lite..
hemma själv tills torsdagnatt kanske ska embracea det och stanna inne hela dagarna.. visa att jag också kan. för just nu känns det som att ingen tror på en. jag vill flytta hemifrån.. jag vill bort. jag vill inte vara kvar. jag vill klara mig själv. jag vill... det är så mkt jag vill.
nä, att komma bort är bra. för just nu är det ändå inte mkt som ger mig något. det som gör det kommer ändå va långt ifrån mig innom kort, andra är redan det. så varför inte sticka nånstans? hitta jobb o flytta hemifrån.
jag måste göra något stort. något som förändrar en massa.

jag vill att tiden ska gå snabbt som fan nu. ett, två, tre och så är det den åttonde. behöver det just nu. tycker inte om att va så långt bort ifrån. :( <3

No comments: