Showing posts with label örhängen. Show all posts
Showing posts with label örhängen. Show all posts

Tuesday, 13 May 2008

you be the anchor that keeps my feet on the ground, i'll be the wings that keep your heart in the clouds.

så, nu är det såhär... jag står för lite svåra val här.. :S help?
(detta är till balen)

1. detta är fint och alla delar finns... men tror att det kan bli lite för mkt svart om jag ska ha detta, tror ni?



2.det är detta jag vill ha egentligen, men, ena örhänget saknas :S men visst är det fint?


3. här ett typ en medaljong som jag också tycker om, och ska jag ha den så ska jag nog inte ha något speciellt örhänge... :S:P (tror jag)

4. här är de örhängen jag väljer mellan :P inte något fancii halsband isf :S



5. och detta är de armband jag har allt välja mellan :D hihi

(tur att vi har lite fina smycken hemma iaf <3)

ps. förlåt för halvsuckig kvalité :/