Saturday 13 November 2010

ajj.

det är nog något fel på mig.
jag tittar fortf. på dessa dumma videos. men det är så jävla intressant!
här sitter jag med en burk nutella och en burk cola och tittar på massa sjuka idioter. jag har iofs hunnit locka håret (massive fail) och hunnit platta det igen. jag älskar min plattång. dock måste jag städa nu... det ligger massa hår på golvet... (as per usual)

hey btw, jag säljer massa saker på ebay. min ipod touch t.ex.
hoppas vi får in tusen typ, då blir jag glad. (£1,000 that is.)

annars? ja.. jag hoppar runt på vänster ben. det är något fel på höger fot, kan inte stå på den. haha, fail. och.. det är fel på vänster ben. det gör ont. träningvärk? well, there is a possibility.
nej, vat sägs om att sluta kolla på detta.. kommer fan drömma att jag blir mördad eller något. blöö jag är trött. vad ska jag kolla på? never mind the buzzcocks? (sådär lätt övergång från seriemördare hahaha)

No comments: