Thursday 24 September 2009

she's nothing like a girl you've ever seen before.

jag sitter här o tänker rätt mörkt.. liksom.. döden and shit like that.
sitter o funderar på om det är konstigt att inte va rädd för döden? coz im not, och det insåg jag för x antal år sen.. inte så att jag vill dö eller nåt, men.. if it happens, im ok with it. det är inte hela världen. get me? många andra jag vet är så nej jag måste hinna göra det det och det innan jag dör.. right.. ändå vet du inte när du dör (to be quite frank)? tycker nog det är rätt sundt att inse att det är ens egen tur en vacker dag. och ja that day might be tomorrow for all i know...
aja.. ska lägga mig o vila, sen duscha.

1 comment:

elin said...

nothing you can compare to you're neibourhood emm well maybe not :P tycker nog att e skillnad på att inte vara rädd för att dö och vilja göra det mesta av sitt liv innan det händer... det e liksom the point med att verkligen leva o inte bara leeevaaa... om du förstår vad jag menar? :) <3