Wednesday 18 June 2008

i swear, i swear just hold me close and we'll disappear.

hade kanske varit bra? don't you think?
jag är rätt trött på att inte kunna göra vad jag känner för. trött på personer och trött på mig själv för att jag inte säger något. f it. (fan, inte bra att va tillbaka på det stadiet igen)
denna helgen har varit svinjobbig o jag trodde jag skulle gå under av anledningar de som ska veta redan vet.
(nej, det är inte roligt att sakna någon)

do what i want? så det ska va, eller hur? jag är bara dum, förlåt. orkar bara inte få det förstört igen. jag vet att jag svamlar massa skit just nu, eller inte, jag vet inte.. jag är trött o orkar bara inte.. jag kan inte sova av flera anledningar och bajs på världen. vill att det ska gå några timmar så jag kan få må bra en liten stund iaf. för det vet jag att jag kommer göra, det gör jag alltid. bra grej, tack så mkt :)<3
(yeah, you know...)

oh well, ska sluta klaga o tänka bra tankar.

(I know it's mad, but if I go to hell
will you come with me or just leave?
I know it's mad, but if the world were ending
would you kiss me or just leave me?
Just leave me?)

No comments: