Wednesday, 18 February 2009

this one's for the dreamers, who locked their faith inside.

(before i do this, i need to pee well bad, så BRB)

less than 24hrs and i've cried 2 times. lyckat.
wow. herregud va folk kan va dumma i huvudet. jävla arroganta idioter man känner from time to time. good lord.
my oh my (ED) [jag vet att det är en msn figur, men han är så bra!]

ibland borde jag inte lämnas ensam.. who knows what i'd do? just need to not let it get to me. hur mkt det än är. wont let it get to me. hm. svårt när man känner sig så här --- liten och alla tenderar att lägga delar av världen på en och man själv lägger skit på sig. herregud.
i need a kid in my life. har märkt att det är den enda gången jag är genuint glad nowadays. tur för mig att jag har det snart också :) så puss på det!

nu ska jag äta och se på vänner, vi hörs (:

Tuesday, 17 February 2009

i'm a mess and your words just give me time to give you a waste of time.

(omg. i swear, you are the most pathetic person ive ever known. for real. herregud.
vilken idiot. and i don't mind you reading this, but i don't think you do for att du är well sad ibland.)

karma baby, karma.

anyhow, i don't need anyone. only reason youre in my life (if you are) är för att jag vill ha dig där och för att du förhoppningsvis vill vara där. om inte? fine, tell me så slipper du!
simple. so simple.

och btw, jag har jobb och ska flytta igen. hejdå.

niite niite!

smelly cat, smeelly cat, what are they feeding you?

jag ska nog äta lite flingor. borde sova. men jag är cp. ska träffa en tjej imorgon kl 12.30, lunch in greenwich. vänner är sjukt idiotisk men så fett roligt. nu ska jag äta o fortsätta titta på det!!

my oh my.

overall mood:
(:

other than that, i think you're the loser.

Monday, 16 February 2009

bara kolla där i mitten.


omg. my heart just skipped like femtontusen beats.
i died. jag vill ha honom. nu. good god, im så fucked.

Sunday, 15 February 2009

life is a moment, death is eternal.

you have no idea. omg. lev det o säg sen vad du tycker.


något jag såg i affären igår o jag trodde jag skulle implodera! x)
(update)

excuse me för att jag inte går och snackar om allt mellan himmel o jord. men jag tror inte du hade gjort det om du var i samma situation heller. and i do not need någon som bara vill provisera mig. så, nu ska jag göra något som jag aldrig todde jag skulle göra; HEJ DÅ.

jag borde kanske göra som vissa andra? klippa banden...

since you drained all the color out of the sky, how am i supposed to feel?

i'm sorry you met me. so, i'll do this easy.
jag tar på mig allt, och släpper det. jag har försökt. och de funkar inte. jag orkar inte. jag är dålig, jag orsakar bara problem, du vill inte ha med mig att göra. så.
(tolka det hur fan du vill, jag vet att vissa bara tar sånt här lätt. men, skillanden nu är att you've actually lost me.)
jag skulle vilja säga att jag skiter i vilket och bryr mig inte.. men det kan jag inte, för jag bryr mig troligen mer än många andra. i pour my heart into every realtionship i have och trampar du på det så visst. fine. dock kommer jag inte tillbaka den här gången, som jag gjort alla andra ggr. för jag klarar mig. you'll see. jag är ju ändå bara en av 6 biljoner. det finns massa andra. i'm nobody compare to that. jag vet inte vad folk vill ha ut ifrån mig. att jag har inga problem med att dö idag? att jag hatar att ge upp? att jag har ingenting? att jag blivit hotad till livet? att i left something well fucked up to fuck it up ännu mer? att jag blamear mig själv varje dag för att folk runt om mig mår dåligt? att jag borde snacka med en psykolog? there you go. du har du fått en inblick.
cut me some slack, huh!?

the gateway to hell:

detta är det enda sättet ni kommer få en insikt på mitt liv or whatever the hell you want to call it. för jag orkar inte. jag, jag har här med gett upp. på allt. och nej, det är inte ett cry out for help, det är ett faktum som jag nu delar med mig. i want to leave this planet, honest. men jag kan inte, gör jag kan inte ta mitt liv, för jag tycker det är fett själviskt. så: i'm stuck.
kul.
väldigt kul.
tyck vad fan du vill om mig. men jag orkar fan inte längre. jag försvinner ett tag från allt vad msn o skit heter. kör bara på att blogga. så see you here då, if you even bothering reading this shit.

/ i'm sorry, did my back hurt your knife?

Saturday, 14 February 2009

it's well fucked up.

he kissed me last night.

(honest, he did.)

jag vill inte. jag orkar inte. jag kan inte. jag vågar inte.
jag ger upp.

- det är vad jag vill säga, det där med att ge upp alltså. men jag är verkligen inte den som gör det. för det kommer ta sjukt mkt mer på mig. jag håller på att förlora allt. är det värt det? borde jag ge upp kanske? just this once?
åh. jag behöver någon som drar mig upp från the bottom of all bottoms, någon som kastar mig uppåt och säger "flyg för fan annars... slickar jag på dig." eller nåt.
hej, kom o ge mig pepptalk 2.0 tack :)

wanna know what i'd like to do?
jag vill ha:
  • BUTIKSJOBB (eller liknande): Fulltime och dagtid
  • BAR/PUB/KLUBB/RESTAURANG: Parttime och kvälls-/nattetid
  • En familj som bor i typ zon 2 och tar betalt max 250 quid.

ge mig det? snälla?
what the hell har jag gjort för att förtjäna att stuff fuckar upp helt!?

Friday, 13 February 2009

sodding bullocky shit wank.. where is the twat?

(vet inte, bara döpte den till det.. så, nu slipper du tänka på't)

jag är hungrig. (as usual)
ska upp om 5h och 30min. sova? nej.
det är överskattat... eller nåt. men ska sova nu.
vill bara ha ner bsb!!
puss from fuckhead här borta

Thursday, 12 February 2009

indie rock, used to be dirty pop.

so, she's got a job. men, fully commission? hm. that's risky.
whattodowhattodo?? hm.
(killmeinarecordshop!)
and, fyi, jag såg världens sötaste/snyggaste/hetaste människa idag. och det må jag säga är inte varje dag. maybe i should take the job. får se honom mer då ju. åh. i love 'im already. haha. oh yeah, he turned me on :o hihi.

men, ska nog flytta igen. welike, welike. god, i'm so fucked in the head :s
puss, nu ska jag sova. ska va på london bridge kl 10 imorgon... -.-'

Wednesday, 11 February 2009

mind the svensk.

jag måste gå om mindre än en timme. jag orkar inte.
i guess that jag har sovit fett oroligt i natt, för mitt lakan ligger ihop kurat som en blå boll på golvet nedanför sängen. fint, mkt fint. (speciellt när det är en sån med elastiskt band runt kanterna som är där för att den ska gå om madrassen o stanna där!)
jag måste på toa, äta, borsta tänderna, platta håret och klä på mig innan jag går. orka. jag vill lägga till sova i 7 timmar till. men det har jag varken råd eller tid till.
killmeinarecordshop.
honest, i need to bajsa. så vi höres folks!

last night a dj saved my life.



btw, i absolutely love this tune!
i L-O-V-E it.
omg. <3
så skön röst, alltså! åhåhåh!

btw, where's the playboy mansion thingy, justin? ;)

Tuesday, 10 February 2009

i like you a little and if you like me a little, maybe we can grow to like each other a bit more?

so.. i got the room out of the way.. but i kinda want it back... hm.
and i got called back for a second interview, tomorrow 12.30pm... not my thing at all... hm.
and.. i got an effin penalty fee for fucking being stupid and bunk the bloody dlr... gaaaah! hm.
and finally, there are people in the house! syns verkligen på hur köket ser ut, messy as in hell... hm.
i just need to lay down and play dead for a while, whilst i get a grip over myself and what i want! HM!

easy, boy, easy!

this might be just what i need...
:)

Monday, 9 February 2009

does it make you feel cold, to know that i would never die for you?

TILLÅTVÄGGENATTSLÅMIGIHUVUDET!
TILLÅTVÄGGENATTSLÅMIGIHUVUDET!
TILLÅTVÄGGENATTSLÅMIGIHUVUDET!
TILLÅTVÄGGENATTSLÅMIGIHUVUDET!
TILLÅTVÄGGENATTSLÅMIGIHUVUDET!
TILLÅTVÄGGENATTSLÅMIGIHUVUDET!

TILLÅTVÄGGENATTSLÅMIGIHUVUDET!
TILLÅTVÄGGENATTSLÅMIGIHUVUDET!
TILLÅTVÄGGENATTSLÅMIGIHUVUDET!
TILLÅTVÄGGENATTSLÅMIGIHUVUDET!
TILLÅTVÄGGENATTSLÅMIGIHUVUDET!
TILLÅTVÄGGENATTSLÅMIGIHUVUDET!
TILLÅTVÄGGENATTSLÅMIGIHUVUDET!
tack.